Procuro melhor local en el Galicia

Iniciado por tuggasub, 22 de Febrero de 2006, 06:16:11 PM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

tuggasub

Ola, soi de Portugal e gostaria de ir caíƒÆ'í†â€™íƒâ€ší,§ar a Galicia algém me pode diser um bom sitio? :lol:

Varela

hay moi bos sitios por Galicia, pero tes que dicirnos a que zona vas a vir

saudos
La batalla de la vida no siempre la gana el hombre más fuerte, o el más ligero, porque tarde o temprano, el hombre que gana, es aquel que cree poder hacerlo. ;)
                            Christian Barnard

tuggasub

Ola, vou para Sanxenxo ou O Grove.

Gracias

Varela

no Grove hay moy boa zona, pero eu son da zona de A Coruña e será mellor que che aconsellen compañeiros do sul de Galicia.
saudos.
La batalla de la vida no siempre la gana el hombre más fuerte, o el más ligero, porque tarde o temprano, el hombre que gana, es aquel que cree poder hacerlo. ;)
                            Christian Barnard

frosklys

Hola tuggasub, eu son do grove. Bos sitios para pescar tes na zona de san vicente no grove e por toda a costa de sanxenxo. De todas formas se algun dia queres podemos quedar e imos de caza, un saudo.

Sumergible81

Hey tuggasub  eu son do Sanxenxo aqui a caza e moi boa, cando queiras vente pra acó e imos de caza, saudos.

tuggasub

Ola buenos dias, desculpem mas o Espanhol escrito n é o meu forte por isso escrevo em portuguíƒÆ'í†â€™íƒâ€ší,ªs ;D espero k percebam.
Este fim de semana devo ir aí a Galiza caíƒÆ'í†â€™íƒâ€ší,§ar com uns amigos, o que dizem estará bom? que sitios aconselham entre o Cabo Hom até Corrubedo? ;D

Fabian

Non dan moi bom finde pero xa se vera o fianal se deixa mollar un pouco....

Un saudo.

Fabian ;)
Lo importante es disfrutar!!!!.

Hazte socio de ADECASUB...es nuestro futuro.

tuggasub